De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Tv-Programma's

+2
Erik
lortje905
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Tv-Programma's Empty Tv-Programma's za dec 06, 2008 4:02 pm

lortje905

lortje905
Admin

Volgens mij zal dit één van de populairdere topics zijn op het forum genaamde TV-programma's. Er zijn namelijk enorm veel tv-programma's dat je alles hier kwijt kunt over je favoriete tv-programma's, eventueel kun je ze samenstellen in een top 10. Vertel er ook bij waarom je deze tv-programma's hebt gekozen.

https://debeukwilg.actieforum.com

2Tv-Programma's Empty Re: Tv-Programma's zo apr 12, 2009 7:26 pm

Erik

Erik
Dreuzel
Dreuzel

Mijn favo Tv-Prgramma's zijn:



  • Charmed: Het is gewoon een leuke serie over gewone mensen die heksen blijken te zijn, maar zo normaal mogelijk proberen te leven.
  • The Mentalist: Een soort CSI, alleen dan ene mentalist die de zaken oplost. Dat doet hij op een andere, aparte manier.
  • Knight Rider (2008): Mooie auto, leuke en spannende verhaallijnen en actie. Wat moet ik nog meer zeggen.
  • Friends: Serie over 6 vrienden, met super humor. Leuk voor iedereen.

3Tv-Programma's Empty Re: Tv-Programma's zo apr 12, 2009 8:51 pm

Evanderia Protser


Afdelingshoofd Griffoendor

.
  1. Charmed: Met stip op nummer 1! Ik heb alle acht de seizoenen op DVD.
  2. CSI Miami: Ben ik nu ook compleet aan het maken op DVD...
  3. The 70th show: Comedy serie
  4. Ghost whisperer: Zij ziet geesten en moet ze helpen om 'over te steken' naar de andere kant.
  5. Friends: Blijft een leuke serie!

.

4Tv-Programma's Empty Re: Tv-Programma's zo apr 12, 2009 9:01 pm

lortje905

lortje905
Admin

Dan zal ik mijn favo Tv-Programma's ook maar eens posten.

1. Charmed: Het blijft een super serie, over heksen en toch gewone mensen
2. Grey's Anatomy: Ziekenhuisseries doen het bij mij altijd goed, ik wil later ook arts worden
3. Ghost Whisperer: Het is gewoon een leuke serie, al hebben de doden soms wel een erg wit gezicht. Neutral
4. McLeod's Daughters: serie over vrouwen die een boerderij runnen, met alle problemen van dien.

https://debeukwilg.actieforum.com

5Tv-Programma's Empty Re: Tv-Programma's di jul 07, 2009 3:27 pm

Morgan Isabelle Morte

Morgan Isabelle Morte
Dreuzel
Dreuzel

1. Heroes: Spannende serie, goede actrices en acteurs en leuk thema.

2. The Listener: Leuk hoofdpersonage, spannend met afwisselend humor.

3. The Mentalist: Altijd leuk om naar te kijken, steeds goed verschillende zaken en de hoofdpersoon die acteert heel goed.

4. Bones: Soort CSI, maar dan beter vind ik. Bovendien wordt de focus meer gelegd op het lijk, dan het bewijs zoeken.

5. Grey's Anatomy: Ziekenhuisserie, complex, maar erg leuk om naar te kijken. Bovendien leuke cast.

6Tv-Programma's Empty Re: Tv-Programma's ma feb 22, 2010 3:41 pm

Robert

Robert
Schoolhoofd

1. NCIS
2. Criminal Minds
3. Knight Rider

Verder heb ik niet echt zoveel top-tv-series. Ik kijk eigenlijk meer films.

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

7Tv-Programma's Empty Re: Tv-Programma's do jun 17, 2010 12:52 am

Thurifer

Thurifer
Dreuzel
Dreuzel

Ik ben echt een Comedy Central aanhanger. Ik kijk graag serie's als Scrubs, Family Guy, South Park en My Name Is Earl. Ik heb er niet echt een reden achter, behalve dat de humor mij aanspreekt and I like laughing my ass off. Ik kijk het meeste via internet en Scrubs koop ik op dvd. Ook heb ik Lost gevolgd tot seizoen 4, en Supernatural tot halverwege seizoen 5.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum