De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Engroth - aanmeldtopic

+5
Robert
Megan
lotte
massam
Hugo
9 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Engroth - aanmeldtopic Empty Engroth - aanmeldtopic zo apr 12, 2009 5:05 pm

Hugo


Dreuzel
Dreuzel

Ik heb al een tijdje een idee voor een RPG. Maar het is het makelijkste als iedereen zich aanmeld, dan is het voor de RPG-lijder (Ik dus) iets handiger. Lees eerst dit stukje tekst dat je een idee van het verhaal krijgt.

Er is een wereld waar zo´n beetje alle soorten wezens, behalve mensen, samenleven. Engroth. Er zijn daar vier continenten die met elkaar altijd vredig geleefd hebben. Kaizar, Shifu, Andros en El Damaran.
El Damaran werd altijd al een beetje onguur gevonden, maar op een gegeven moment sloegen ze echt toe. Ze hebben velen gedood en veel grond van de anderen is nu van hun. Alleen Kaizar is nog helemaal intact.


De Continenten:

Kaizar: Het groene land. Hier staat een gigantisch kasteel. Het Fort Des Gerechtigheid. Hier woont de koning van Kaizar, de nobele King Ganadorf. Hij is een elf. Voor de rest zijn er een paar dorpjes, maar vooral bos en weilanden. Er wonen elfen, hobbits, dwergen, halfdwergen, centaurs, (groene)draken en meer vredige wezens.
Andros: Het continent dat gestuurd wordt door de zon en vuur. Vandaar dat er veel (rode) draken wonen. De koning van dit continent woont in zijn paleis op een vulkaan. El Damaran en Andros worden gescheiden door een hele rij vulkanen die vol zitten met de magmagolems van Andros. Ook wonen hier verschillende vuurwezens en aardmannen. Vroeger waren Andros en Shifu met elkaar in oorlog.
Shifu: De duistere plaats van deze wereld. Ondanks alle duisterheid vechten ze mee tegen El Damaran. Er is weinig bekent over dit continent. Ze zeggen dat in de uitham die Damaran inloopt duistere zombies zitten die ook daadwerkelijk met Damaran vechten. Zelf leven er veel demonen (wel goeden hoor), Ratmensen, Hobbits en vampiers.
El Damaran: Een grote woestijn met helemaal in het zuidoosten een soort kasteel/bunker. Er gaan ook geruchten dat ergens midden in dit continent een gigantisch woestijnmonster leeft. Dat monster zou zo’n 30 meter groot moeten zijn. Hier wonen vele orken, goblins, ratmensen, aardmannen, weerwolven en andere afgrijselijke monsters.


De bedoeling van het aanmelden is dat je een duidelijke omschrijving van je personage geeft. Zelf zal ik King Ganadorf zijn. Aangezien ik dat personage al bedacht heb.

http://fantasyfreakz.actieforum.com

2Engroth - aanmeldtopic Empty King Ganadorf zo apr 12, 2009 5:20 pm

Hugo


Dreuzel
Dreuzel

Deze lijst kunnen jullie ook gebreuken voor jullie personages.

Naam personage: Albert Graagh Ganadorf (Ook wel King Ganadorf)
Waarom dit personage: Het leek me best leuk om een keer in een verhaal een van de grootste lijders te spelen. Vooral omdat ik meestal juist een bad-guy of simpel personage ben.
Omschrijving: Het is een slimme, sterke lijder. Hij is 32 en daarmee de jongste elfenkoning ooit. Zeker omdat elfen in de 150 kunnen worden. Hij verslaat zijn tegenstanders vooral op Tacktiek.
Qua lengte is hij erg klein, zelfs voor elven. Hij is maar 1,39 meter lang. Maar gekleed in zijn Groene mantel en gewapend met zijn zwarte elvenzwaard is hij onstuitbaar.

http://fantasyfreakz.actieforum.com

3Engroth - aanmeldtopic Empty Re: Engroth - aanmeldtopic do apr 16, 2009 9:42 am

massam


Dreuzel
Dreuzel

Naam personage:david nertsis(een centaur)
Waarom dit personage:ik heb centaurs altijd leuk gevonden.halfmes half paard erg leuk
omschrijving:Hij is betrouwbaar.Hij zal ooit overstappen naar de slechte kant.Hij kan soms wel onbeleefd zijn.
overige informatie:hij woont in het bos vlakbij het de elfen,hij houd niet van luierikken en o weee als je liegt dat kan hij voelen Basketball zijn beroep is beschermer van de elvenplek
special effects jocolor :bij pure woede kan hij toveren zonder staf
wapens:pijl en boog,een dolk(klein maar scherp)



Laatst aangepast door massam op di apr 21, 2009 9:27 pm; in totaal 3 keer bewerkt

4Engroth - aanmeldtopic Empty Re: Engroth - aanmeldtopic zo apr 19, 2009 7:20 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

naam personage: Diana Lucas (zieneres)
waarom dit perosnage: Ik zou altijd al eens willen weten wat een ander denkt.
omschrijving: tof, betrouwbaar, knap, koppig, lief, doet alles om wraak te nemen en ook opvliegend.

5Engroth - aanmeldtopic Empty Re: Engroth - aanmeldtopic ma apr 20, 2009 10:09 pm

Hugo


Dreuzel
Dreuzel

Dankje voor de aanmeldingen. Maar kan er iets duidelijker gezijn worden... Wat het beroep is, waar ze wonen. Dat je een iets duidelijkere indruk van het personage krijgt.

@Lotte: Er woonden geen mensen, maar het kan een uitzondering zijn Wink

http://fantasyfreakz.actieforum.com

6Engroth - aanmeldtopic Empty Re: Engroth - aanmeldtopic ma apr 20, 2009 10:34 pm

Megan

Megan
Afdelingshoofd Zwadderich

Mijn naam is Sgharadon Gusina Fregüel, en ben een elf. Ze is anders dan de meeste elven, ze slijpt haar prachtige zwaard iedere dag. ze is een bloedevrwante van de de koning. Ook
rij ik op mijn groene draak. alien
Ik heb dit personage gekozen, want ik heb elven altijd leuk gevonden, en ik hou van een beetje avontuur in het schrijven.

7Engroth - aanmeldtopic Empty Re: Engroth - aanmeldtopic di apr 21, 2009 4:19 pm

Robert

Robert
Schoolhoofd

Naam personage: Vamporian (Kon nix anders bedenken), vampier
Waarom dit personage: ik had zoiets gezien in x-man
Karakter: heeft controle over het weer.



Laatst aangepast door Roboraaffie op ma aug 17, 2009 1:42 pm; in totaal 3 keer bewerkt

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

8Engroth - aanmeldtopic Empty Re: Engroth - aanmeldtopic do apr 23, 2009 9:23 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

oeps, ik ben een uitzondering,
ik woon onder de grond zodat het lijkt dat er geen mensen zijn Wink

@ Hugo als je liever hebt dat ik ook een dier ben zeg je het maar hoor Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

9Engroth - aanmeldtopic Empty Re: Engroth - aanmeldtopic zo mei 17, 2009 4:49 pm

Ellen

Ellen
Dreuzel
Dreuzel

Naam van je personage: Magorian "Maggie" Larousse (ik vond Magorian een leuke naam uit Harry Potter, dus Razz ), ze is een vampier.
Waarom dit personage: Het leek me leuk om nu ook eens een keer een duister, evil personage te spelen (hoewel Magorian erg aardig is Wink )
Omschrijving: Magorian is een jonge vampier, dat wil niet zeggen dat ze sinds kort vampier is, maar ze is gebeten toen ze 21 was. Ze is al 150 jaar vampier, wat ze al aardig zat begint te worden. Ze is gebeten door ene Raoul Larousse, een knappe "jonge" man (hij is al 200 jaar vampier) met zwart haar en bruine ogen, waar ze later volgens de Vampierwet mee is getrouwd (die houd in dat als een meisje door een man is gebeten, ze meestal ook met hem trouwt). Ze heeft krullerig, rood haar tot halverwege haar rug, groene ogen en ze is slank. Ze woont in Shifu, in een groot landhuis in Shoyder, een klein plaatsje op het duistere platteland. "Thuis" in haar landhuis draagt ze jurken, en dan wel van die jurken uit de 18e eeuw enzo, die draagt ze dan alleen in gezelschap van anderen. Als ze naar buiten gaat draagt ze wat makkelijkere kleren, eenvoudige jurken of rokken met blousen. Haar hobby's zijn paardrijden, lezen, zingen en naar de sterren/nacht kijken. Met haar grijze paard Ardanwen rijdt ze graag door de bossen in de omgeving, ze draagt dan een broek en een vest. 's Avonds zit ze vaak in het raamkozijn op de zolder naar de sterren te kijken, of over de omgeving. Ze gaat niet zo vaak weg om mensen te bijten, maar 1 of 2 keer in 2 maanden, ze heeft weinig bloed nodig om "in leven" te blijven. Ze heeft er een hekel aan om vampier te zijn, maar ze heeft geen keus.

Dat was het. Volgens mij is het nogal lang Razz

http://fabelachtig.mooiverhaal.net

10Engroth - aanmeldtopic Empty Re: Engroth - aanmeldtopic za mei 23, 2009 6:25 pm

Harry twain


Dreuzel
Dreuzel

@Hugo
Lijder klopt niet, dat betekent dat je lijdt kapot gaat, het moet zijn leider. Wink



Ik ben Galawen
ik ben een elfvamp, ik ben dus deel vampier en deel elf.
zo ben ik (geboren) doordat m,n pa een vampier was en ma een elf-(van lotr)
Daardoor bezit ik een kracht die groter is dan die 2 wezens en ben ondertussen een legende/legendarische.
En heb bijzondere krachten ook een paar die ik nog niet weet.
En ben ergens verwant aan de koning van vroeger, galawen weet dit niet, en t is niet zeker of de koning dit weet/wist laat staan albert de jonge koning.

Ben 200 jaar net geworden (best jong nog), komt vast door beide afkomsten kunnen heel oud worden.
Een beetje hoe ik eruit zie.
-Wit haar met blond erdoor heen.
-spitse oren
-Lichtblauwe ogen die door je heen kijken (best eng op sommige momenten)
-groote 1.80 meter en gespierd
-heb een cape tot bijna op de grond maar waait niet zomaar op door de wind.
-zwarte kleding zacht en best licht, heb andere soort kleding

Mysterieus hé, verdere info in de rpg...

11Engroth - aanmeldtopic Empty Re: Engroth - aanmeldtopic ma aug 17, 2009 1:43 pm

Robert

Robert
Schoolhoofd

Wanneer beginnen we eigenlijk?

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

12Engroth - aanmeldtopic Empty Re: Engroth - aanmeldtopic zo okt 24, 2010 1:11 pm

Irini


Dreuzel
Dreuzel

Naam van je personage: Maranwë (Elf)
Waarom dit personage: Omdat ik een elf het mooiste personage vind.

Omschrijving: Aardig, helpt graag mensen die geen elf zijn met haar krachten. Zij kan wonden genezen, maar niet als iemand ziek is diegene genezen. Ze kan ook voor een vrouwlijke elf zeer goed boogschieten en helpt ook mee als er gevochten moet worden.
Ze is ook heel mooi, ze is eigenlijk helemaal niet zoals de meeste elfen eruit zien. Ze heet mooi donkerbruin golvend haar, bruine ogen, een beetje getinte huid en een witte jurk. Omdat ze zo anders eruit ziet dan de andere, vinden veel mannen haar dus leuk en willen wel met haar trouwen, zij wil dat niet. Ze moet nog haar man vinden.

13Engroth - aanmeldtopic Empty Re: Engroth - aanmeldtopic ma aug 08, 2011 11:54 am

-Evana_Morson-


Dreuzel
Dreuzel

Naam personage: Elyon Morgana- Centaur
Waarom dit personage: Ik hou heel erg van magische wezens, en ik vond Centaurs altijd al erg leuk. Het lijkt me gewoon erg leuk Razz.
Omschrijving: Elyon is anders dan de andere Centaurs. Ze heeft magische krachten, ze is een soort van kruising tussen een elf en een centaur. Ze kan in de toekomst kijken, helen, verwoestende krachten gebruiken, en het weer verandert soms naar haar stemming. Haar haar is zwart ( dus net zoals haar staart), en die draagt ze soms in een staart onder haar hoofd. Haar lichaam (waar het paardenlijf begint) is bruin, en op haar dij heeft ze nog 3 witte vlekken. Ze leeft in Ganadorf, in de bossen. Ze laat zich niet vaak aan de mensen zien, en schermt zich vaak af van haar troep, en vaak gaat ze naar Andros om haar rode draak Apollo te bezoeken, ze zijn onafscheidelijk, alhoewel Elyon nog geen manier heeft gevonden om op Apollo te vliegen, vanwege haar paardenlichaam. Ze is nog niet verliefd, aangezien ze nog niet veel mensen heeft ontmoet. Als kleding draagt ze vaak een topje zonder mouwen of bandjes, gemaakt van groen (bladeren en mos enzo), vechten doet ze met een mes of met pijl en boog.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Aanmeldtopic

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum