De Beukwilg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

[RPG] De Grote Zaal

+6
Evanderia Protser
Megan
Robert
HPAngel
Ellen
lortje905
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26[RPG] De Grote Zaal - Pagina 2 Empty Re: [RPG] De Grote Zaal wo jun 02, 2010 10:57 pm

cutecarola

cutecarola
Dreuzel
Dreuzel

Carola kijkt Lotte even aan. ''Hooi ik ben Carola.'' Ze geeft Lotte even een hand.

27[RPG] De Grote Zaal - Pagina 2 Empty Re: [RPG] De Grote Zaal do jun 03, 2010 8:03 am

Robert

Robert
Schoolhoofd

Robert zag Loraine naast hem zitten en vragen hoe het ging.
"Goed hoor. En met jou?" antwoordde Robert.

http://darkforest.actieforum.com/forum.htm

28[RPG] De Grote Zaal - Pagina 2 Empty Re: [RPG] De Grote Zaal za jul 17, 2010 7:18 pm

lotte

lotte
1ste jaars
1ste jaars

"Ben je hier al lang", vroeg Lotte en ze keek naar Carola? Lotte zag Loraine en Robert een beetje verder zitten. "Wacht je hier even", vroeg Lotte zonder op antwoord te wachten liep ze naar Loraine en Robert toe. "Hoi", zei ze. "Ik weet dat het niet mijn zaken zijn", begon Lotte," maar wat staat er in die brief?" Lotte keek hen allebei onderzoekend aan. "En geef alseblieft antwoord", zei ze er nog smekerig bij.

29[RPG] De Grote Zaal - Pagina 2 Empty RE: [RPG] De Grote Zaal zo aug 07, 2011 12:51 pm

-Evana_Morson-


Dreuzel
Dreuzel

Evana komt de zaal binnen. Doodnerveus en superverlegen probeert ze zichzelf onzichtbaar te maken. Ze blijft even staan, maar dan besluit ze om naar de tafel te lopen. Er zitten verder 2 mensen naast elkaar. Opeens loopt de ene weg, en loopt naar iemand die een brief in handen heeft. "Volgens mij heette zij Lotte.", denkt Evana, gehoord bij de ceremonie gisteren. Nu nog gaan zitten. "Gewoon doorlopen. Niet verlegen zijn." Denkt ze. Evana loopt naar het meisje dat alleen zit, en gaat aan de andere kant van het meisje zitten, waar Lotte niet zit. Wanneer ze een broodje pakt, stoot ze het glas van het meisje naast haar om. "Shit!" Denkt ze. "Sorry, sorry het spijt me!" Zegt ze met een rood hoofd. "Waarom gebeurt mij dit ook!" denkt ze.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum